2023. október 27.

Megint változik a Netflix és ismét nem a mi érdekünkben

A Netflix egyre inkább szigorítja feltételeit ahhoz képest, ahonnan indult a dolog, ma már kevesebb eszközön, egyénileg és drágábban használhatjuk a szolgáltatás.

Persze ez valahol érthető, hiszen nekik is növekedni kell, az infláció őket is érinti stb. A Reuters szerint annyira jól sikerült az előző negyedévük a jelszómegosztás felszámolásával, hogy itt nem fognak megállni és még inkább szigorítani fognak a játékszabályokon.

Mit tehet ellenünk a Netflix?

Természetesen kényszeríthet minket arra, hogy jobban a pénztárcánk mélyére nyúljunk, ha továbbra is zavartalanul szeretnénk használni a szolgáltatásukat. Emellett jön egy olcsóbb verzió is, ami tele lesz reklámokkal, tehát ott az időnkkel és a figyelmünkkel fogunk fizetni a pénzünk helyett. Ez elég borzasztóan hangzik tekintve, hogy aki a 90-es években, vagy az után született gyakorlatilag úgy kerüli a hagyományos televíziózást, mintha az valami fertőző betegség lenne, ugyanis ez az első generáció, akiknek elegük lett abból, hogy folyton reklámok szakítják meg a filmnézés élményét.

"Ez elsőre furcsán hangozhat, azonban a számok alapján anyagilag ez a csomag érheti meg a legjobban a vállalatnak, a reklámmentes Standard előfizetéssel rendelkezőket anyagilag jó ötlet lehet a hirdetéses csomag felé terelni. A Netflix reklámokat is mutogató Standard előfizetése nem minden országban érhető el, hazánkban sem vehetik igénybe az érdeklődők, az Egyesült Államokban 6,99 dollár a havidíja, míg a reklámmentes Standard 15,49 dollárba kerül, a kettő között 8,5 dollár az árkülönbség"

- olvasható az ORIGO-n.

Azok, akik mégsem hajlandók az olcsóbb, reklámokkal teli verziót választani, egyszerűen meg fogják fizetni azt a veszteséget, amit ezzel a Netflix-nek okoznak.

Televíziók: Tarr.hu

Kapcsolódó tartalmaink:

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram